23 Ноември, 2024

Можем ли да се „развеждаме” лесно с мобилния оператор?

Можем ли да се „развеждаме” лесно с мобилния оператор?

Сегашните проверки на КЗК са фокусирани върху туристите по морето. В около 10% от случаите констатираме някакви нарушения, които са свързани с укриване на информация в менютата по ресторантите, както и несъвпадение между обещаваните и реално предлаганите услуги в хотелите, заяви в ефир ана Нова телевизия председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов.

Проверява се и качеството на алкохола, който се сервира в хотели, предлагащи услугата ол инклузив. „Вече иззехме алкохол, който ще проверим в акредитирани лаборатории и ще видим какъв ще бъде резултатът. Туристите се оплакват и от силен шум в българските курорти по Черноморието”, добави Димитър Маргаритов.

„Още един от тримата мобилни оператори от 1-ви юли е длъжен да прекратява договорите предсрочно, когато потребителят поиска това, без да му взима всички такси, които остават до края на договора. Но първият случай на такъв мобилен оператор, с който сме постигнали съдебно споразумение, е от миналата година”, добави Маргаритов.

Сподели:

Полезно за шофьорите: Как да намалите горивото през зимата

Повече от съветите сигурно се знаят, но е добре да ги припомним

София изкара 171 снегорина през нощта, силният вятър събори дървета и строителни огради

Безброй боклуци по улиците от контейнерите и многото незавършени строежи

Претърсват дома на Киро Японеца