112 масово все по-масово се използва за шеги и справки. Оказа се, че голям процент от позвъняванията изобщо не са от компетенцията на служителите. В районен център Монтана, който обслужва пет области, повече от половината сигнали не са спешни. От началото на годината районен център Монтана е приел над 430 хиляди позвънявания. На 60 процента от тях се оказва, че гражданите се обаждат не по предназначение, става ясно от репортаж на Нова телевизия.Хората звънят и за битови проблеми. Питат операторите защо нямат ток или вода. Често не се преценява каква е спешността на заболяването и отново се търси 112. От националната система припомнят да се търсят само когато нещо застрашава живата, здравето и имуществото на хората.
Фактор
Фактор
Още от Улицата
Полезно за шофьорите: Как да намалите горивото през зимата
Повече от съветите сигурно се знаят, но е добре да ги припомним
София изкара 171 снегорина през нощта, силният вятър събори дървета и строителни огради
Безброй боклуци по улиците от контейнерите и многото незавършени строежи
Претърсват дома на Киро Японеца