Комисията за защита на потребителите (КЗП) е проверила 439 туристически обекти при поредна акция на Черноморието в периода 12.8.-16.08. Установени са 46 нарушения, информираха от КЗП.
На рецепцията в някои хотели например изобщо няма списък с цени на нощувките и другите предлагани услуги. Сред пропуските е и липсата на меню на български език и на цени и грамажи на храните и напитките. Собственици на заведения не са си направили труда да поставят табели, информиращи за вида и категорията на съответния обект. Липсват още и регистри на предявените рекламации, конкретна информация за броя на осъществените нощувки и др.
Още от Закон и ред
ГДБОП задържа контрабандни цигари за 2 млн. лева в Скутаре, край Пловдив
Казусът „Митници“: Отложиха делото срещу Марин Димитров за участие в ОПГ
Следващото заседание е на 28 ноември
Гешев съди България в Страсбург заради уволнението си
ЕСПЧ трябва да прецени дали е нарушено правото на бившия главен прокурор на справедлив съдебен процес