24 Ноември, 2024

42% от избирателите в САЩ са притеснени от използването на изкуствен интелект от медиите

42% от избирателите в САЩ са притеснени от използването на изкуствен интелект от медиите

През 2016 г. Тръмп използва масирана реклама в социалните мрежи

Използването на изкуствен интелект е една от най-големите промени във воденето на съвременните предизборни кампании, а моделите, които се използват, се развиват много бързо.

„Помислете си за кампания без Изкуствен интелект и цифрово съдържание“, казва политическият експерт Бетси Хувър за Voice of America.

Нейната компания инвестира в разработването на технологии в полза на Демократическата партия и левите каузи. Тя казва, че не знае какви са стандартите на републиканците при водене на кампания, но тези на демократите са високи. Хувър допълва, че се отнася изключително отговорно към използването на изкуствения интелект.

През 2016 г. кампанията на Тръмп използва безпрецедентна реклама в социалните мрежи със силно персонализирани съобщения. Брад Парсейл, старши съветник на кампания, заяви че изкуственият интелект може да анализира данните на избирателите, за да създаде масови персонални съобщения и мейли, предаде Дарик.

Проучване на Американския медиен институт и „Асошиейтед прес“ показва, че 42% от американските избиратели се притесняват, че медиите ще използват генеративен изкуствен интелект при създаване на различни истории по време на кампанията за президентските избори в САЩ, съобщават от VOA.

Сподели:

Украйна разработва няколко нови балистични ракети

Министърът на отбраната Рустем Умеров по-рано заяви, че към края на 2024 година или през 2025 година ще има информация за „мащабна ракетна програма“

През ноември Русия отбелязва рекордни загуби на жива сила и техника

Руската тактика вероятно ще продължи да води до големи загуби в бъдеще

Подробни планове на британски затвори изтекоха в "тъмната мрежа"

Има опасения, че ще бъдат използвани за контрабанда на наркотици и оръжия или за организиране на бягства