Хазартните забавления ден след ден търпят огромно развитие и конкуренцията на пазара става все по-ожесточена. По-малките онлайн игрални зали се опитват да пробият сред вече утвърдените брандове, но това въобще не е лесна задача. Един от основните методи за привличане на нови клиенти е чрез атрактивни и разнообразни бонуси. В края на деня, потребителите не се интересуват чак толкова кое име е изписано в горната част на сайта, а какви игри и промо оферти се предлагат. В следващите редове ще разгледаме пет причини, поради които бетинг сайтовете раздават бонуси.
Нека започнем с няколко интересни факта. Не всички портали разчитат на този тип промотиране. Съществуват дори доказани имена в сферата на бетинга, които включват в листата си промоции едва с две-три базови оферти. В същото време новите букмейкъри на пазара предлагат много повече интересни оферти за потребителите. Пример за това е букмейкърът Betano, който получи своя лиценз за България преди около година. Всеки онлайн потребител може да открие своя бетано бонус за нов клиент, който е наличен както за казино, така и в раздела спорт. Лесно е да се открие една от причините – новите компании за даден пазар искат да популяризират продукта си и той да достигне до колкото се може повече хора. Даден сайт може да бъде отличен за игра, но ако не се погрижи да ангажира по някакъв начин вниманието на хората, те никога няма да влязат в него и да се уверят в предложенията. Всеки знае, че най-добрата реклама е от уста на уста, препоръката след личен опит. Това важи с пълна сила, когато говорим за атрактивни промо оферти и разликите спрямо конкуренцията в това отношение.
Бонусите също така служат като средство за поощрение на лоялните потребители. Чрез тях от компанията се отблагодаряват, че са избрани пред останалите. Много от бетинг сайтовете предлагат най-вече ексклузивни промоционални предложения на индивидуална основа. Най- често те са бонус при следващ депозит и сумата е определена от игралната активност. По този начин няма как да получите същата награда, ако сте отделили няколко часа за забавление в даден портал, с човек играл едва десет-петнадесет минути.
Съществува и вид, наречен кешбек. Чрез него онлайн казината и букмейкърските къщи дават шанс на хората да възвърнат част от загубите си. Хазартните забавления като всичко останало са монета с две страни. Няма как някой да печели постоянно, но благодарение на този тип промоционална оферта загубите са много по-малки. Водещите брандове не искат да обезкуражават клиентите им, които нямат ден и не им върви било то на карти с покер и
блекджек или на рулетката, и слотовете. Услугата кешбек е все по-популярна и в българските сайтове.
Четвъртата причина за предлагането на бонуси е стимулирането на играчите за по-голяма активност на сайта. Тя е изразена най-вече при новите клиенти, на които се дават допълнителни средства за игра в двоен размер на първоначалния депозит. Благодарение на това те имат възможност да открият повече функции в онлайн казиното и да изпробват различни раздели от него без да се притесняват, че балансът им може да свърши твърде бързо.
Не на последно място някои бонуси имат трудни условия за разиграване. Чрез тях определен брой казина на пръв поглед правят услуга на клиентите си, но впоследствие тя се оказва мечешка. Затова ви съветваме винаги да изчитате внимателно какви са изискванията на промо офертата – брой на превъртания на сумата и времеви период, в който това трябва да се случи. Също така играйте разумно и отговорно. Никога не си поставяйте за цел да спечелите дадена сума, а го правете за забавление.
Още от България
Лъчезар Борисов: България може да привлече чужди инвеститори от автомобилния бранш
Част от партиите се страхуват да управляват, защото е необходимо да имаме максимум 3% дефицит
Ураганен вятър преобърна ТИР на подбалканския път при Сливен
Пострада голям супермаркет в града, навесът за колички е бил отнесен
Зафиров: БСП е подложена на изпитание, няма да сме изтривалка на нечистоплътни интереси
Младите хора са моралният компас