В Центровете за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО постъпиха жалби от потърпевши, които описват нов начин за измама.
Схемата е следната: клиентът получава обаждане от скрит номер с предупреждение, че електромерът му е разпломбиран и трябва да плати някаква сума, за да не му спрат тока, накрая телефонният разговор завършва със звучен смях. Служители на ЕНЕРГО-ПРО са установили, че в случая става дума за използване на шегаджийско гугъл приложение.
ЕНЕРГО-ПРО предоставя на своите клиенти няколко начина за уведомяване за прекъсване на електроснабдяването вследствие на ненавременно плащане на сметки - чрез имейл, смс или по пощата.
В случаите, в които служители на дружеството се свързват с клиенти по телефона за просрочени задължения, те се представят с име и длъжност, като ги съветват да заплатят сметките си за ток на официално обявените за това места – в центровете за обслужване на клиенти, на каси на партньори или по банков път.

Неуместна шега за „Спиране на тока“ заблуждава клиентите на ЕНЕРГО-ПРО
Фактор
Още от Улицата
Проверяват системата "BG ALERT" след 11 часа
Очаквайте тестово съобщение на български и английски, което трябва да бъде придружено от специфичен звуков сигнал
Агресивни кучета сноват из Сопот, хапят и раняват жителите му
Нерегистрираните животни се третират като безстопанствени и могат да бъдат прибрани от общините, но кметовете често не предприемат тези мерки
"Продължаваме Промяната“ застава зад исканията на протестиращите медици
Министерство на здравеопазването няма визия за повишение на възнагражденията на медицинските специалисти и към момента няма видими усилия за сключване на нов Колективен трудов договор