6 Декември, 2025

Българските инфлуенсъри плащат от 50 до 5000 лв. за "влияние" в социалните мрежи

Българските инфлуенсъри плащат от 50 до 5000 лв. за "влияние" в социалните мрежи

Тарифата зависи от броя на последователите им

От минимум 50 до над 5000 лв. – в тези граници върви тарифата, на която инфлуенсърите в България котират всяка своя публикация в Инстаграм, пише „Монитор“. 

Да продадеш влиянието си в социалните мрежи, е сравнително нова професия у нас, като по-масово към нея се обръщат едва през последните две години. Тарифата, по която се оценява присъствието онлайн, обаче, е строго индивидуална. 

Тя обикновено зависи от броя последователи, които имат инфлуенсърите. Според неписано правило на маркетинга в Инстаграм поне 10 хиляди души трябва да следят публикациите ти, за да можеш да започнеш да изкарваш пари от тях, казва Анелия Бодурова, собственик на агенция Tweegra, сред чиито дейности попада и развитието на инфлуенсъри. 

Онлайн звездите, разбира се, могат да рекламират и преди достигането на заветната бройка, но тогава това се случва най-често на бартерен принцип – продукт в замяна на ревю или друг вид пост, свързан с промотирания обект. 

Колкото по-популярен ставаш онлайн обаче, толкова повече можеш да оскъпиш рекламния си пост, като според Гаел Бонел Санчез – основателя на GBS Models, всеки допълнителни 10 000 последователи могат да вдигнат тарифата ти с по 100 долара.
Сподели:

Коментари (0)

КЗК с тежка констатация: Има изкривяване на пазара за храни у нас - от производство до търговия

КЗК с тежка констатация: Има изкривяване на пазара за храни у нас - от производство до търговия

Продукцията става все по-силно зависима от внос, а резултатът от това е осезаемо повишаване на цените за потребителите

Путин и индийския премиер са на разговори за търговията с оръжие и петрол

Путин и индийския премиер са на разговори за търговията с оръжие и петрол

Путин е на първа визита в Индия от четири години, чиято цел е да се засили търговията с важен купувач на руско оръжие и суров петрол, след като западните санкции засегнаха десетилетните връзки между Москва и Делхи

САЩ глобиха компания, обвързана с руски олигарх

САЩ глобиха компания, обвързана с руски олигарх

Според OFAC, Gracetown е създадена през 2006 г., за да управлява 3 луксозни имота в Ню Йорк и Вашингтон, които Олег Дерипаска е закупил по същото време