Билбордове в столиците на големи европейски държави и реклами по метростанции и автобуси ще привличат туристи в Бургас и съседните морски общини. Към тях ще върви и мощна онлайн реклама, която ще разкрива красотата на Южното Черноморие и защо то да бъде предпочетено пред курорти от съседни държави, съобщава 24 часа.
Това ще се случи след около месец, когато трябва да е готов продуктът, с който област Бургас ще се представя в Европа, съобщи зам.-кметът по туризъм и спорт Манол Тодоров на туристически форум. Средствата за реклама на област Бургас зад граница са в размер на 2,4 млн. лв. и са отпуснати от Министерството на туризма по най-новата пилотна програма за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в черноморските ни общини.
снимка: БГНЕС
Още от Туризъм
С факелно шоу откриват ски сезона в Боровец
Над 120 скиори и сноубордисти ще участват във събитието "Минало, настояще, бъдеще", светлинната прожекция ще бъде върху писти "Мартинови бараки" и “Рила"
Около 3.1 млн. туристи очаква България през зимния сезон
Приходите от него ще достигнат 3 млрд. лв., което е с почти 30% повече от приходите през 2019 г
Български град в Топ 10 на най-добрите дестинации за почивка през 2025
Тя се оглавява от италианския Тулуза