20 Декември, 2025

Реклами за 2,4 млн. лв. ще привличат туристи на Южното Черноморие от април до октомври

Реклами за 2,4 млн. лв. ще привличат туристи на Южното Черноморие от април до октомври

снимка: БГНЕС

Билбордове в столиците на големи европейски държави и реклами по метростанции и автобуси ще привличат туристи в Бургас и съседните морски общини. Към тях ще върви и мощна онлайн реклама, която ще разкрива красотата на Южното Черноморие и защо то да бъде предпочетено пред курорти от съседни държави, съобщава 24 часа

Това ще се случи след около месец, когато трябва да е готов продуктът, с който област Бургас ще се представя в Европа, съобщи зам.-кметът по туризъм и спорт Манол Тодоров на туристически форум. Средствата за реклама на област Бургас зад граница са в размер на 2,4 млн. лв. и са отпуснати от Министерството на туризма по най-новата пилотна програма за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в черноморските ни общини.
Сподели:

Коментари (0)

Край на зелените карти - САЩ спря визовия жребий по нареждане на Тръмп

Край на зелените карти - САЩ спря визовия жребий по нареждане на Тръмп

Повод за крайната мярка са кървавите стрелби в университета "Браун" и Масачузетския технологичен институт (MIT) на Кристи Ноем, влязъл със зелена карта в Америка

 Боровец и Банско отново в челни позиции на най-изгодните зимни дестинации

Боровец и Банско отново в челни позиции на най-изгодните зимни дестинации

Според класация на британската компания „Post Office Travel Money“ двата български зимни курорта привличат туристите с относително ниските цени и качествени туристически услуги

София попадна в Топ 10 на най-достъпни европейски дестинации

София попадна в Топ 10 на най-достъпни европейски дестинации

С ниските цени, качество на туристическите услуги и интересни културни маршрути, столицата на България зае 5-ото място в престижната класация на туристическия портал Travel Off Path