Дори и да не стане заводът на "Фолксваген" у нас, въпреки че аз съм оптимист, защото вярвам в това, което предлагаме, ние си направихме голяма реклама. Това заяви пред български медии премиерът Бойко Борисов, който е в Туркменистан за участие в Първия каспийски икономически форум.
Той увери, че независимо от развръзката с "Фолксваген" България ще има завод за автомобили, защото интересът към страната ни бил голям.
Борисов посочи, че добрата реклама, която страната ни си е направила в света, се дължи на работата на правителството и на отделните министри.
Най-големият концерн в Европа се колебае месеци наред за завода въпреки условията, които предлага Турция и които ние като държава членка на ЕС не можем да дадем, защото имаме правила, подчерта премиерът и допълни, че независимо от предимството на Турция спорът в Германия коя е по-добрата дестинация продължава.
Той бе категоричен, че България предлага по-добри бизнес условия, спазвайки всички правила на ЕС. Борисов уточни, че конкуренцията ни с Турция се води изцяло като приятели и партньори и в "рамките и правилата на играта".
Никога не сме си позволявали задкулисни действия, с които да уроним престижа на друга държава, за да се възползваме от това, отсече министър-председателят.
"Ние не рекламираме България с "Елате, защото турците са лоши." Не, ние казваме защо сме по-добри", заяви още той.
Борисов напомни, че Турция е наш стратегически партньор и съсед и се зарече, че докато е на власт, България ще има приятелски отношения с всички свои съседи. Това по неговите думи носело успех.
Премиерът отбеляза и че у нас има 250 завода за авточасти - все на големи западни компании.
България предлага по-добри бизнес условия, спазвайки всички правила на ЕС, заяви премиерът
Фактор Фактор
Още от Бизнес
Търговската война на Тръмп и последиците за Европа
Има и прогнози, съгласно които доларът може скоро да стане по-скъп от еврото
Цените на криптовалутите се сринаха, 200 милиарда долара са изтрити
Трейдърите внимателно следят развитието на ситуацията с биткойна,
UniCredit отправи оферта за придобиването на Banco BPM на стойност 10 млрд. евро
Офертата има за цел да „засили конкурентната позиция на банката в Италия, като генерира значителна дългосрочна стойност за всички заинтересовани страни