Избирателите на Бойко Борисов са по-скоро хора от средното поколение, от големите градове. Този типаж хора има силно изискване към традиционната журналистика, към медиите, в които журналистиката е посредник между избирателите и политиците. Част от тези избиратели бяха разочаровани от липсата на възможност да сравнят гледни точки. Това заяви директорът на социологическа агенция „ „Алфа Рисърч“ Боряна Димитрова пред btv, коментирайки специфичния подход на премиера да излъчва диалог или монолог от джипката.
Шампион в социалните мрежи, откъдето се информират младите беше Слави Трифонов. Там добре се представи и „Демократична България“, но те имат ядро БСП върви надолу заради Ковид-19 и това, че другите партии им отнемат избиратели, заяви Димитрова.
Тя коментира резултатите от национално представително проучване на общественото мнение за ролята на медиите в предизборната кампания, които бяха представени на виртуална дискусия, организирана от Медийната програма за Югоизточна Европа на фондация „Конрад Аденауер“ и Алфа Рисърч“.
Близо 53% от хората заявяват, че медиите ги информират добре относно предизборната кампания. В същото време 47 процента казват, че партиите ги информират по-скоро недобре и неразбираемо за политическите си програми, каза още тя.
Още от България
Слънчево и малко по-топло
Атмосферното налягане още ще се повиши и ще бъде значително по-високо от средното за месеца.
Лъчезар Борисов: България може да привлече чужди инвеститори от автомобилния бранш
Част от партиите се страхуват да управляват, защото е необходимо да имаме максимум 3% дефицит
Ураганен вятър преобърна ТИР на подбалканския път при Сливен
Пострада голям супермаркет в града, навесът за колички е бил отнесен