От БСП се обявиха против отдаването на концесия на летище "София". Това било поредният подготвен грабеж от правителството на Бойко Борисов, с който не само щяла да бъде загробена държавата с дългове, но и да разпродадат малкото държавни активи с миловидния претекст, че ще се използват за БДЖ.
Драгомир Стойнев обясни, че няма как да се съгласят едно правителство, което си отива да се разпорежда с държавни активи. "Не е ясна целта на тази концесия. Защо е необходима? Летище "София" е едно печелившо дружество. Евентуалният бъдещ концесионер каква работа ще свърши? Имаме нов терминал, имаме спирка на метрото. Какви инвестиции ще направи, така че тази концесия да бъде обоснована. Ако не са доволни от мениджърския екип, нека да бъде подменен като сложат професионалисти", предложи Стойнев.
Той призова към това летището да остане държавно с професионален екип, а правителството да замрази намеренията си.
Според Георги Свиленски пък БДЖ е държавно предприятие и отговорността за това да се развива е изцяло на транспортното министерство. "Ако имат проблеми с финансирането, да бъдат така добри през бюджета, МФ да съгласува концепцията за оздравяване на БДЖ. Приходите от концесия по закон влизат в Сребърния фонд и никой не може да краде парите на българските пенсионери. Летище "София" има длъжници от по над 70-80 млн. лв. Кога ще спрат обществените поръчки, ограбващи летището", запита Свиленски и даде за пример, че през 2015 г. летище "София" е закупило 10 гаражни щори за 260 000 лв, а по думите му една в най-скъпия вариант с най-модерната електроника струвала между 4000 и 5000 лв.
Според БСП, летище "София" е и елемент на национална сигурност. "Няма процедура, която правителството на Борисов да не е с предрешен победител. Оттук нататък БСП ежедневно ще ви дава примери за такива процедури", закани се Жельо Бойчев.
Във Варна лидерът на ДСБ Радан Кънев обявни, че цял Лондон знаел, че има предварително обявен победител за концесията на летище "София" и това е "Фрапорт". Германският летищен оператор „Фрапорт“ притежава 60% от капитала на консорциума „Фрапорт Туин Стар Еърпорт мениджмънт“, който бе създаден за концесиите на летищата Варна и Бургас. Партньор с 40% от капитала там му е „Химимпорт“, макар че първоначално консорциумът бе създаден с българската компания „БМ стар“, преди това собственост на Георги Бонин чрез дружеството му „Бон марин“.