В края на второто тримесечие на 2017 г. чистата печалба на „Фейсбук“ нарасна със 71% до 3,89 милиарда долара, или 1,32 долара на акция, в сравнение с 2,28 милиарда долара или 0,78 долара на акция за същия период на миналата година, предава БГНЕС.
„Имахме хубаво второ тримесечие и добро първо полугодие. Нашата общност достигна 2 милиарда души и се стремим да сближим хората по света“, заяви основателят и ръководител на компанията Марк Зукърбърг.
Приходите на компанията за април-юни са нараснали с 44% от 6,4 милиарда долара до 9,32 милиарда долара, се казва в съобщението на „Фейсбук“.
Експертите, анкетирани от FactSet, прогнозираха средна чиста печалба на нива от 1,12 долара на акция при приходи от 9,2 милиарда долара. Постъпленията на социалната мрежа от реклама през изминалото тримесечие нараснаха с 47% до 9,1 милиарда долара.
Около 87% от рекламните приходи за първото тримесечие компанията е получила от мобилни устройства в сравнение с 84% година по-рано.
Едновременно с това „Фейсбук“ предупреждава вече година за забавяне на темповете на увеличаване на доходите от реклама, но за момента тези страхове не са се превърнали в реалност.
Марк Зукърбърг
Най-голям е дялът в рекламните приходи имат мобилните устройства
Фактор Фактор
Още от Свят
Франция: Без червени линии в подкрепата за Украйна
"Всеки път, когато руската армия напредва с един квадратен километър, заплахата се приближава с един квадратен километър към Европа“
Сиярто в Истанбул: Унгария няма да остане без газ благодарение на Турски поток
Споразумението за транзит на природен газ през Украйна изтича през следващата година
СДСМ избра ново ръководство, има нов зам.-председател - Фани Пановска
"Поражението на изборите не е краят, а ново начало за партията"