Георги Георгиев, общински съветник в СОС
Васил Терзиев незабавно да спре експеримента и да се извини на гражданите за лъжите си.
Екипът на Васил Терзиев и спасителите от „Спаси София“ с откровени лъжи и незачитайки мнението на гражданите променят движението по бул. „Патриарх Евтимий“ в центъра на София.
Какъв е проблемът с проекта, който реализират докато лъжеха, че просто кърпят дупки:
Намаляват лентите за движение от 3 на 2, като ще се паркира в една от двете - тоест, автомобилният трафик ще е в една лента, защото в другата колите ще маневрират за паркиране. Това ще е кошмар за трафика около НДК. Повече задръствания, по-мръсен въздух и хиляди граждани в своите коли в час пик в една активна лента, вместо в три.
Премахват 140 паркоместа за автомобили, а не 50 както твърдят. Къде ще паркират живеещите в района? Екипът на Терзиев им предлага паркинга до националния стадион.... Гениално, нали? Умно и красиво решение, без съмнение. Със същия успех могат да предложат и паркиране на стадион „Герена“, защото ГЕРБ и Фандъкова построиха метро и до там.
Поне 500 000 лв. струва този безумен експеримент с предизвестен край. Това са ужасно много пари, за което внасям официално питане за сумата, която екипът на спасителите са кани да изхарчи.
Прави се на тъмно и след откровени лъжи от Васил Терзиев и групата на ПП-ДБ-Спаси София. До преди 7 дни твърдяха, че само кърпят дупки по бул. „Патриарх Евтимий“ и опитаха да скрият че го правят за бъдещата велоалея. Не са проведени каквито и да било обсъждания с хората - тезата, че проектът е представян преди 3 години е несъстоятелна, защото точно заради становището на хората от тези обсъждания, проектът беше спрян и не беше реализиран от екипа на г-жа Фандъкова. Не може да управляваш въпреки гражданите. Не може и да “спасяваш” София, която с живи вериги отказва да бъде “спасена”.
Общинските съветници от ГЕРБ-СДС настояваме Васил Терзиев незабавно да излезе пред медиите и гражданите и да обясни какво транспортно решение предлага той за бул. „Патриарх Евтимий“. Изпълнението на новата организация на движение трябва да бъде незабавно спряна и да се започне активен диалог с живущите за неговата преработка.
Още от България
Лъчезар Борисов: България може да привлече чужди инвеститори от автомобилния бранш
Част от партиите се страхуват да управляват, защото е необходимо да имаме максимум 3% дефицит
Ураганен вятър преобърна ТИР на подбалканския път при Сливен
Пострада голям супермаркет в града, навесът за колички е бил отнесен
Зафиров: БСП е подложена на изпитание, няма да сме изтривалка на нечистоплътни интереси
Младите хора са моралният компас