Евродепутатът и заместник-председател на ВМРО Ангел Джамбазки, заедно с неговите колеги, които работят по темата за Пакет „Мобилност 1”, изработиха и изпратиха на комисаря по транспорт писмо, в което мотивирано искат Пакетът да бъде свален от дневния ред на Европейската комисия като неприложим и застрашаващ икономиките ни.
Пакетът „Мобилност“ умря и трябва да бъде забравен, написа във „Фейсбук“ Джамбазки. И обоснова мотивите си: Борбата със заболяването предполага дисциплина, лична хигиена, лична отговорност. Затова - продължавайте да поддържате висока лична хигиена, бъдете отговорни, не се поддавайте на паника и фалшиви новини и пазете слабите, възрастните, уязвимите.
Успоредно с тази борба обаче трябва да се мисли и да се работи за защита на българската икономика, за защита на доходите на българските граждани и предприемачи, засегнати от мерките на извънредното положение.
Един от най-засегнатите браншове, редом с туризма и най-общо казано развлекателната индустрия, е транспортният бранш. Вече е добре известно, че над двеста хиляди българи са пряко заетите в този тежко засегнат от блокадите и опашките и спирането на производството бранш.
Без труда, усилията и самоотвержеността на българските международни шофьори няма да има нито маски, лекарства и санитарно-хигиенни материали, нито много от стоките по рафтовете в магазините.
Пакетът „Мобилност 1“ в тази ситуация означава ЕС без транспорт и доставки, България без транспорт и доставки. Чисто и просто. Видя се, че по европейските пътища и гранични пунктове няма изградени паркинги и терминали, няма дори кошове за боклук, камо ли нормални бани и тоалетни.
Затова заедно с колегите, с които работим по темата в ЕП, изработихме и изпращаме на комисаря по транспорт писмо, в което мотивирано искаме т.нар. „Пакет Мобилност 1“ да бъде свален от дневния ред на ЕК като неприложим и застрашаващ икономиките ни.
Ангел Джамбазки
Заедно с колегите изработихме и изпратихме на комисаря по транспорт писмо с мотивите
Фактор Фактор
Още от Бизнес
Лъчезар Борисов: България може да привлече чужди инвеститори от автомобилния бранш
Част от партиите се страхуват да управляват, защото е необходимо да имаме максимум 3% дефицит
Българската банка за развитие участва в бизнес форум в Сингапур и Виетнам
Криза на държавния дълг в ЕС: България е с най-нисък, а Гърция с най-висок дълг