Електрохолд България откри първия си център за обслужване на клиенти в Пловдив. Така компанията поставя началото на разширяването на собствената си търговска мрежа извън територията на Западна България.
Стъпването на Електрохолд в града ще повиши конкуренцията в доставките на електроенергия. Това ще донесе на бизнеса в Пловдив ясни и конкретни ползи и предимства - по-добри и гъвкави условия, по-благоприятни цени, повече енергийна сигурност.
Функционалният офис е с модерен интериор и отговаря на най-високите стандарти за клиентско изживяване. В него клиентите ще могат да се възползват от персонализирани консултации и пълна гама от услуги и продукти, съобразени със специфичните нужди на всеки бизнес.
„Изключително съм щастлив, че първият офис на Електрохолд извън Западна България е именно в Пловдив. Откриването му не е просто разширяване на физическото ни присъствие в нов за нашия бизнес град. То е символ на стремежа ни да се разрастваме, за да бъдем още по-близо до клиентите си и да предложим богатия си опит и в други райони на страната. Съвсем скоро ще отворим собствен офис и във Варна. Вярвам, че това ще бъде от полза за клиентите, защото конкуренцията нараства, а от това печелят преди всичко потребителите”, каза Карел Крал, главен изпълнителен директор на Електрохолд България.
Клиентският център се намира на ул. “Отец Паисий” 33 в Пловдив. Работното му време е от 08:30 ч. до 17:00 ч. всеки делничен ден.
Още от Бизнес
Лъчезар Борисов: България може да привлече чужди инвеститори от автомобилния бранш
Част от партиите се страхуват да управляват, защото е необходимо да имаме максимум 3% дефицит
Българската банка за развитие участва в бизнес форум в Сингапур и Виетнам
Криза на държавния дълг в ЕС: България е с най-нисък, а Гърция с най-висок дълг