6 Декември, 2025

10 дни Facebook е допускал изтичане на поверителни публикации на 14 милиона души

10 дни Facebook е допускал изтичане на поверителни публикации на 14 милиона души

Проблемът в системата е отстранен, заяви Ерин Игън, който във Facebook отговаря за защитата на личните данни

Грешка в социалната мрежа Facebook доведе до това, че публикации на участници, предназначени за ограничен кръг от хора, са станали достъпни публично, съобщи агенция "Блумбърг". Агенцията се позова на заявление на компанията.

Уязвимостта в системата е действала в продължение на 10 дни през май и е засегнала около 14 милиона души.

"Бихме искали да се извиним за тази грешка", заяви Ерин Игън, който във Facebook отговаря за защитата на личните данни. Според него проблемът в системата вече е отстранен.

В последно време американската компания се оказва в центъра на различни скандали. В един от тях - "Кеймбридж Аналитика", става въпрос за разкрита в публикация на "Ню Йорк таймс" продажба на данни на използващи мрежата хора (около 87 милиона души) на едноименната компания, която ги използва за обслужване на политически цели.

Марк Зукърбърг трябваше да бъде изслушан на два пъти в Конгреса на САЩ. Тогава той увери американските законодатели, че занапред във Facebook ще се отнасят по-грижливо към личните данни на използващите социалната мрежа.
Сподели:

Коментари (0)

ЕС променя подхода си към изграждането на енергийната мрежа на общността

ЕС променя подхода си към изграждането на енергийната мрежа на общността

До края на 2025 г. Европейската комисия ще представи своя план за подобряване на съвместимостта на енергийните мрежи на страните от Европейския съюз.

За Турция разоръжаването на "Хамас" не е основен приоритет

За Турция разоръжаването на "Хамас" не е основен приоритет

По-рано терористичната организация "Хамас" заяви, че няма да се разоръжи, макар че това е едно от условията на примирието.

Мъск поиска ликвидацията на ЕС

Мъск поиска ликвидацията на ЕС

Неговата платформа Х беше глобена от ЕК, тъй като нарушава закона за цифровите услуги на Европейския съюз (DSA) в области, свързани с осигуряването на прозрачност на рекламите и достъпа на изследователите до отворени данни и информация.