В момента "Фейсбук" провежда преговори с холивудски студиа за създаването на сценарии за телевизионни предавания, тъй като от компанията възнамеряват да продуцират оригинални собствени тв програми, съобщават световните агенции.
Гигантът на социалните мрежи посочи, че е готов да се ангажира с бюджети за продукция, които възлизат на 3 милиона долара на епизод.
От компанията таргетират аудиторията на възраст между 13 и 34 години, като се фокусира най-вече върху хората на възраст между 17 и 30 години.От компанията се интересуват от формата на 8-9 минутните видео клипове, които ще излизат в лентата с новини в сайта. Очаква се до края на лятото да излязат и първите епизоди от сериалите "собствено производство", с които "Фейсбук" ще конкурира платформите "Амазон Прайм" и "Нетфликс".
Още от Свят
Нови израелски удари по южен Бейрут след предупреждение за евакуация
Нови израелски удари по южен Бейрут след предупреждение за евакуация
ЕС: България сама ще реши за контрола по границата с Румъния след влизането в Шенген по суша
Сухопътният контрол по българо-румънската граница ще се запази поне за 6 месеца
The Economist: Русия готви "дръзко" настъпление срещу Запорожие
В края на 2022 г. Владимир Путин обяви целия регион за своя собственост, въпреки че контролираше само една трета от територията му