„Фейсбук” затяга изискванията за политическа реклама в рамките на социалната мрежа. Това обяви самият Марк Зукърбъг в личния си профил онлайн преди дни.
По думите му съвсем скоро „Фейсбук” ще започне да изисква повече информация относно политическите реклами, особено около дни на избори.
„Хиляди хора ще се включат в екипите ни за откриване на подобни реклами. Ще намираме тези реклами, както намираме спам”, посочва Зукърбърг.
Новите функции ще бъдат налични още преди 2018 г. в Съединените щати, а по-късно и навсякъде по света. Това ще позволи на потребителите да виждат кой плаща за дадена реклама, която се появява в социалната мрежа.
Марк Зукърбърг
Това ще позволи на потребителите да виждат кой плаща за дадена реклама, съобщи Зукърбърг
Фактор Фактор
Още от Свят
Путин подписа закон, който позволява на бойците в Украйна да отменят лоши дългове
Новото законодателство ще бъде силен мотив за някои да се присъединят, тъй като Русия търси нови начини за набиране на бойци за почти тригодишния конфликт
Израел към САЩ: Продължаваме решителните действия срещу "Хизбула"
Кац даде висока оценка на усилията на САЩ
Хакан Фидан: Русия проучва алтернативни маршрути за достъп до световните пазари
Фидан разговаря по телефона с руския външен министър Лавров и обсъди с него двустранните отношения