На десетки български камиони турските гранични служители е отказано да бъдат пропуснати през границата край Свиленград. Тировете са връщани обратно на наша територия с мотива, че трябва да прекарат 14-дневна карантина.
И към този момент на границата ни с Турция има чакащи тежкотоварни автомобили. Според шофьорите няма ясен критерий, по който турските граничи власти пропускат тирове.
Българските шофьори, които идват от рискови държави в Европа се сменят с нов на територията страната като по този начин не се налагаше да спазват 14-дневна карантина.
Петко Ангелов, собственик на транспортна фирма, каза, че над 100 камиона стоят на границата. Никой не е казал защо седят камионите. Те предлагат, при това положение, премиерът също да промени заповедта си и турските превозвачи също да стоят 14 дни в карантина.
Йордан Арабаджиев, директор на Съюза на международните превозвачи обясни, че карантината е за водача, за човека, а не за товара. От 7-8 дни има проблем всеки ден със спрени автомобили. Последните два дни проблемът е добил съвсем нов обем. От снощи почти всички автомобили се спиратт и не могат да преминат към Турция, което ще създаде огромен проблем на българския транспортен бизнес.
Българските шофьори, които идват от рискови държави в Европа се сменят и така не се налагаше да спазват 14-дневна карантина
Фактор Фактор
Още от Бизнес
Търговската война на Тръмп и последиците за Европа
Има и прогнози, съгласно които доларът може скоро да стане по-скъп от еврото
Цените на криптовалутите се сринаха, 200 милиарда долара са изтрити
Трейдърите внимателно следят развитието на ситуацията с биткойна,
UniCredit отправи оферта за придобиването на Banco BPM на стойност 10 млрд. евро
Офертата има за цел да „засили конкурентната позиция на банката в Италия, като генерира значителна дългосрочна стойност за всички заинтересовани страни