„ЗД Евроинс” АД получи поредно признание за своята корпоративна социална отговорност по време на 7-то издание на конкурса b2b Media Awards, който се проведе на 14.07.2021г в частно средно училище “Свети Георги”.
Компанията бе отличено с награди в категория „Благотворителна инициатива” и в категория „Социално-отговорна кампания на годината (CSR кампания)”.
Двете награди са признание за корпоративната социална отговорност на дружеството през годината . „ЗД Евроинс” АД спечели първо място в категория „Благотворителна инициатива” за осигуряване на средства за рехабилитационен лагер на деца лишени от родителски грижи пребиваващи в „Комплекс за социални услуги за деца с увреждания”, гр. Долня Баня. Компанията спечели трето място в категория „ Социално-отговорна кампания на годината (CSR кампания)” за подкрепа провеждането на национален конкурс „Млад благотворител” съвместно с фондация „Благотворител”. „Млад благотворител” е конкурс за благотворителни инициативи с участие на ученици от 7-ми до 12-ти клас. Целта на конкурса е младите хора да се възпитават да бъдат съпричастни, като биват стимулирани да създават и реализират проекти за доброволчески каузи, с които могат лично да допринесат за доброто на обществото. Класираните на първите три места проекти получават финансиране за реализация. В "Млад Благотворител" 2021-ва година участваха над 250 ученици от цялата страна.
„Изключително горда съм, че усилията, които полагаме за обществото и най-вече за децата на България са видими, и биват оценени. На децата лишени от родителски грижи се опитваме да помогнем да имат малко по –добър живот, а на децата участващи в национален конкурс „Млад Благотворител” да реализират проектите си и така да подобрят средата , в която живеят и учат. Тези награди са за целия ни екип и те ни дават увереност да продължаваме да правим добро.-сподели по време на церемонията Десислава Еленкова, мениджър „Маркетинг и комуникации” в „ЗД Евроинс” АД.
„b2b Media Awards 202021” се провежда за седма поредна година и има за цел да отличи най- добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-креативните пространства, както и социално - отговорни кампании, използващи иновативно мислене за постигане на значими резултати.
Още от Бизнес
UniCredit отправи оферта за придобиването на Banco BPM на стойност 10 млрд. евро
Офертата има за цел да „засили конкурентната позиция на банката в Италия, като генерира значителна дългосрочна стойност за всички заинтересовани страни
ЕK официално оспори пред СТО китайските антидъмпингови мита върху брендито
Китай трябва да даде отговор в рамките на 10 дни
Лъчезар Борисов: България може да привлече чужди инвеститори от автомобилния бранш
Част от партиите се страхуват да управляват, защото е необходимо да имаме максимум 3% дефицит