Хората да внимават за следвеликденски залежали промоции на стоки по магазините, например игри и томболи с изтекъл срок или комплект стоки, които уж се продават по-евтино, но цената би била същата, ако си ги купите поотделно.
Предупреждението отправи председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов чрез БНР.
„В това време, в което хем предстоят нови празници, хем не са още напълно отминали тези, които отбелязахме миналата седмица, основно трябва да се внимава за това да не бъдем подведени от фалшиви промоции или прекалено изгодни на пръв поглед оферти, които да се окаже, че не са такива”, посочи Маргаритов.
В предстоящите месеци Комисията ще насочи усилията си в две основни направления - контрол върху търговските обекти и различните кампании и промоции, както и върху туристическите услуги.
През месец май ще има повторни проверки в туристическите обекти, където преди са били установявани нарушения, включително тези, които са били затваряни заради липса на категоризация.
Хората да не се предоверяват на първата изглеждаща много изгодна оферта, посъветва Маргаритов. Вместо това да сравняват повече предложения и тогава да избират.
През лятото КЗП ще прави чести проверки в курортите, където ще има и виртуални приемни за бърза връзка с Комисията.
Димитър Маргаритов
Комисия вече готви проверки както на търговски обекти, така и туристическите услуги
Фактор Фактор
Още от Бизнес
Търговската война на Тръмп и последиците за Европа
Има и прогнози, съгласно които доларът може скоро да стане по-скъп от еврото
Цените на криптовалутите се сринаха, 200 милиарда долара са изтрити
Трейдърите внимателно следят развитието на ситуацията с биткойна,
UniCredit отправи оферта за придобиването на Banco BPM на стойност 10 млрд. евро
Офертата има за цел да „засили конкурентната позиция на банката в Италия, като генерира значителна дългосрочна стойност за всички заинтересовани страни