Павлова беше категорична, че е лъжа твърдението, че в оперативна програма "Транспорт" за следващия програмен период няма средства за магистралата. Според нея управляващите са направили преразпределение и средствата по програмата са намалени с около 500 милиона до 1,5 милиарда евро за двата сектора - железопътен транспорт и пътища.
"Основният коридор на магистралата е София-Велико Търново, а участъкът Велико Търново-Шумен можем да защитим като високоскоростен път и да се вместим в парите", посочи Павлова.
Тя допълни, че подготвя парламентарно питане защо трябва да се търсят партньори и публично-частно партньорство за строителството на магистрала "Хемус".
Още от Бизнес
Лъчезар Борисов: България може да привлече чужди инвеститори от автомобилния бранш
Част от партиите се страхуват да управляват, защото е необходимо да имаме максимум 3% дефицит
Българската банка за развитие участва в бизнес форум в Сингапур и Виетнам
Криза на държавния дълг в ЕС: България е с най-нисък, а Гърция с най-висок дълг