Антонов изхвърча от ръководния пост след Йордановден 2012 г. когато остави близо 12 часа в снежна блокада на Автомагистрала “Хемус”, до прохода Витиня, няколко хиляди българи заради неразчистен път. По същото време се оказа, че шефът Антонов карал Йордановденски запой и изобщо не реагирал на създалата се критична ситуация. В новия директорски борд освен Антонов влизат Янко Янков и никому неизвестният лидер на БСП-Перник Нено Темелков, коментираха пред Faktor.bg източници от транспортното министерство. Скандалната рокада все още не е обявена официално, но промяната била публикувана в Търговския регистър. Досегашният шеф Емил Младенов изобщо не бил известен за кадровия кадрил и най-вероятно ще научи промяната от медиите, коментират иронично от транспортното министерство.
Според тях специалистите в бранша са стъписани от връщането на Антонов в ”Автомагистрали”. Името му се свързва с доста скандални истории. Той е от 30 г. в сектора и се води като една от червените номенклатури. Осем години е заемал шефския пост. При проверка след отстраняването му през 2012 г. се оказва, че служители са държани със заплати под държавно регулираните минимални възнаграждения. Сградният фонд е бил в изключително занемарено състояние, а шефът е наемал скъпи офиси в центъра на София, въпреки, че фирмата разполага с огромна база. С името на Антонов се свързват и някои продажби на имоти, закупени от близки до него играчи, както и злоупотреби със средства от бюджета.
Антонов се прослави и с ексцентричното си хоби – колекцията му от стари автомобили се оказа, че се съхранявала в специално изградено хале на територията на “Автомагистрали”, а за поддръжката и ремонта им са били впрегнати работници от фирмата. Така с държавния ресурс скандалният шеф е задоволявал прищевките си.
Според експерти сегашните управляващи целенасочено връщат кадри от времето на Станишев, които са наясно с порочните схеми на работа.
Още от Бизнес
Лъчезар Борисов: България може да привлече чужди инвеститори от автомобилния бранш
Част от партиите се страхуват да управляват, защото е необходимо да имаме максимум 3% дефицит
Българската банка за развитие участва в бизнес форум в Сингапур и Виетнам
Криза на държавния дълг в ЕС: България е с най-нисък, а Гърция с най-висок дълг