От няколко дни фалшиво съобщение подвежда потребителите на приложението Viber, че услугата ще стане платена за тези, които не препратят съобщението до поне 10 техни контакта.
От компанията категорично отрекоха това да отговаря на истината. Всички услуги на Viber остават безплатни за всички клиенти, заявиха те и призоваха потребителите да се доверяват само на съобщения от официалния им акаунт.
Подобни спам съобщения не се появяват за първи път. Потребителите на социалната мрежа Facebook също често стават жертва на такива злонамерени атаки. Да се установи авторът им е почти невъзможно, тъй като те са споделяни от хиляди потребители в мрежата.
Атанас Райков - генерален мениджър на Viber за Централна и Източна Европа заяви пред БНТ: "Това, което съветваме нашите милиони потребители, е наистина да не вярват на такива съобщения. Когато Viber иска да им съобщи нещо, ние изпращаме съобщения от наше име, или от нашия акаунт, слагаме банери в самото приложение, които по никакъв начин не могат да бъдат сбъркани. Viber е безплатен и винаги ще остане безплатен за своите клиенти."
Още от Бизнес
Лъчезар Борисов: България може да привлече чужди инвеститори от автомобилния бранш
Част от партиите се страхуват да управляват, защото е необходимо да имаме максимум 3% дефицит
Българската банка за развитие участва в бизнес форум в Сингапур и Виетнам
Криза на държавния дълг в ЕС: България е с най-нисък, а Гърция с най-висок дълг