Ръководството иска да продаде 19 мотрисни влака и 34 локомотива, които са извадени от експлоатация. Днес не успя, но ще опита отново на 13 април:
"Съмнявам се да има кандидати на следващата дата", прогнозира директорът на "Пътнически превози" Димитър Костадинов.
Той разговаря с представители на Гражданската инициатива за обществен и релсов транспорт, които протестираха пред БДЖ.
Според тях, подвижният състав, който дружеството иска да продава, може да бъде ремонтиран и да се използва.
"Ремонтът на остарелите мотриси и локомотиви е икономически неизгоден за БДЖ", обясни Димитър Костадинов:
В началото на март от Гражданската инициатива за обществен и релсов транспорт сезираха прокуратурата с искане процедурата за търга да бъде прекратена. Разследването продължава и към момента
Още от Икономика
Биткойнът е на път да достигне равнище от 100 хиляди долара
Тази нощ криптовалутата се търгуваше за над 97 хиляди долара,
Morgan Stanley: Митата на Тръмп ще попречат на икономическия растеж на САЩ
"Много ясно е, че митата повишават инфлацията"
520 тона евробанкноти ще са в обращение в България след влизането в еврозоната
Количеството евромонети ще тежи 3600 тона