5 Декември, 2025

Институтът за пътна безопасност към Шишков: Защо прикривате корупцията в пътното строителство?

Институтът за пътна безопасност към Шишков: Защо прикривате корупцията в пътното строителство?

Пътните експерти с остро писмо до служебния регионален министър

От Института за пътна безопасност изпратиха остро писмо до Иван Шишков, в което го обвиняват за слабости в управлението му като служебен регионален министър.

Повод за позицията на института, пратена и до медиите, е вчерашната пресконференция, на която министрите Шишков и Демерджиев представиха резултатите от проверките на магистралите "Тракия" и "Хемус". Пътните експерти казват, че Шишков е превърнал Агенция „Пътна инфраструктура“ в най-безполезната и отчайваща структура в държавата, генерираща корупция и кражби на милиони левове от българския народ.

Ето и пълния текст на позицията на Института за пътна безопасност:

Защо господин Шишков?

Защо прикривате корупцията в строителството на пътища? Защо сътворихте поредната обслужваща корупцията ПР акция в историята на МРРБ? Защо помпозно представихте резултати от лабораторни проби на магистрала „“Тракия“, взети в участъка от Стара Загора до Ямбол?

В безуспешният Ви опит да заблудите хората, че сте загрижен за живота, здравето и парите им, Вие решихте да измамите обществото, вземайки проби от пътна настилка, която е строена преди 10 години и от резултатите, на които няма да произтече абсолютно нищо, поради простата причина, че освен амортизацията, която е нормална, е изтекла и гаранцията на строителството.

За сметка на това отказахте да съдействате на Института за пътна безопасност да вземе проби от новостроящи се и новопостроени пътища като магистрала „Европа“, пътя Ботевград-Видин, магистрала „Хемус“ (Лот 1) и магистрала „Тракия“ от Чирпан до Стара Загора. Вие никога няма да вземете проби от тези пътища и да ги предоставите на Института за пътна безопасност да ги изследва в международна лаборатория, защото никога няма да посегнете на тези, които ви инсталираха и Ви крепят на този пост, на тези на които се разплатихте по незаконните според вас „инхаус“ договори.

Служебното правителство (в което вие участвахте като зам.-министър) ги обяви за такива. Никога няма да потърсите стотиците милиони левове раздадени за свлачища, които едва ли някога ще да бъдат укрепени.

Лъжите ви нямат край. Излъгахте, че до края на септември ще отворите едната тръба на тунел „Железница“, излъгахте че отсечката на магистрала „Европа“ от Драгоман до Калотина ще бъде готова до края на септември. И за да могат лъжите ви да изглеждат като истина, подведохте и министър Демерджиев да застане до вас на позорната Ви пресконференция.

И никога няма да чуем, че някой ще предприеме разследване срещу тези, които ви инсталираха за министър на МРРБ. Вие превърнахте Агенция „Пътна инфраструктура“ в най-безполезната и отчайваща структура в държавата, генерираща корупция и кражби на милиони левове от българския народ.

Господин Шишков,

Българският народ няма да Ви прости, на Вас и тези, които ви поставиха, нито недостойните Ви опити да прикривате корупцията в строителството на пътища, нито безхаберието, нито жертвите по българските пътища! Рано или късно истината ще излезе наяве.

Сподели:

Коментари (0)

САЩ глобиха компания, обвързана с руски олигарх

САЩ глобиха компания, обвързана с руски олигарх

Според OFAC, Gracetown е създадена през 2006 г., за да управлява 3 луксозни имота в Ню Йорк и Вашингтон, които Олег Дерипаска е закупил по същото време

Нови по-високи стандарти въвеждат банките при отпускане на кредити

Нови по-високи стандарти въвеждат банките при отпускане на кредити

През второто тримесечие се наблюдава затягане при фирмените, запазване без изменение при жилищните и разхлабване при потребителските кредити

Русия връща бартерната търговия: сигнал за дълбока валутна криза и икономическа изолация

Русия връща бартерната търговия: сигнал за дълбока валутна криза и икономическа изолация

Поради падащи нефтени приходи и ограничен достъп до международни плащания Кремъл въвежда официални правила за бартерна търговия - разменя зърно и лен за китайски автомобили. Как санкциите блокират плащанията и какво означава това за руската икономика в дългосрочен план?