София, 21 септември 2022
Във връзка с декларацията на „Българската асоциация на професионалистите в маркетинговите изследвания и проучванията на общественото мнение” от 20 септември, обръщаме внимание на следното:
Доверието към социологическите агенции не се формира от коментари на политически партии по отделни случаи. Формират го професионалистите в бранша, с работата си, като още в деня след вота става ясно каква информационна стойност са донесли проучванията им по време на предизборната кампания.
За декларацията на „Българската асоциация на професионалистите в маркетинговите изследвания и проучванията на общественото мнение“
Фактор Фактор
Още от Избори 2022
ЦИК с окончателни резултатите от вота на 2 октомври
Лоша новина за ИТН - остават под чертата, в НС - влизат 7 партии
При 99% обработени протоколи: ГЕРБ - първи, ПП - втори, ДПС - трети
Паралелно преброяване при 100%: ГЕРБ първа политическа сила, "Възраждане" - четвърти
Вижте кои партии влизат в следващия парламент