Постановлението влиза в сила със задна дата - от 1 януари 2024 г.
Размерът на минималната месечна работна заплата за най-ниската академична длъжност в държавните висши училища става 2100 лева, считано от 1 януари тази година.
Това е записано в постановление на Министерски съвет, подписано от служебния премиер Димитър Главчев и главният секретар на МС Габриела Козарева.
Постановлението е публикувано на 16 май.
Заплатата за най-ниската академична длъжност във висшите училища се увеличава и отнася за нормална продължителност на работното време 8 часа на ден при 5-дневна работна седмица и за пълен работен месец.
Постановлението влиза в сила със задна дата - от 1 януари 2024 г. /БГНЕС
Още от България
Кап. Тодор Георгиев: Черно море е по-зле от Ормуз, има заплаха от екокатастрофа
По думите му нашето море се превръща в мъртва зона, по него оръжие не се пренася поне по две причини, обясни капитанът
Калин Стоянов обвини полицията в Кърджали в произвол: Спрени камери и побой над младеж
Депутатът от ДПС обвини директора на областна дирекция на МВР в Кърджали Щерьо Милчев, че е разпоредил полицейска намеса в личен конфликт между своя син и потърпевшия заради момиче
Кабинетът на Радев подхлъзна Йотова на динена кора още на първия ѝ КСНС
Вместо да се говори за решенията по кризата в Черно море, ще се спори дали самото становище е валидно прието