Групата "Калашников", която произвежда автомат АК-47, има като целева група клиенти на свой нов продукт, пълен с екстри, хипстъри и младежи, заяви нейният директор.
Директорът на „Калашников” Дмитрий Тарасов заяви, че групата е разработила автомат, наречен МР-155 Ultima, който има вграден компютър и може да научи потребителите си как да стрелят.
"Това е първото такова оръжие. Задачата е да привлече онази част от публиката, която е родена с джаджи и не може да си представи нещата без тях", каза Тарасов в интервю за РБК.
"Класическият лов днес става все по-рядък, дори необичаен. Затова бих искал да включа ... хипстърите, поколението Z", каза той, имайки предвид родените от средата на 90-те години нататък.
"Наистина искам хората да притежават отговорно оръжия и в същото време да ги използват."
Очакваната цена на новия високотехнологичен автомат, който беше представен за първи път на военно изложение извън Москва миналото лято, е 100 000 рубли (1348 долара). Той може да бъде адаптиран с джаджи, включително компас и видеокамера, каза Тарасов.
Групата "Калашников" е най-големият производител на оръжия в Русия и е част от държавния отбранителен конгломерат "Ростех".
Групата казва, че произвежда около 95 процента от "цялото руско стрелково оръжие".
Случаите на масови разстрели в Русия са сравнително редки. В последния нашумял случай при нападение през октомври 2018 г. тийнейджър уби 20 души в колежа си в анексирания от Москва Крим.
Миналият месец новобранец от армията бе осъден на над 24 години затвор за застрелване на осем военнослужещи, припомня БГНЕС.
Групата произвежда около 95 процента от "цялото руско стрелково оръжие"
Фактор

Коментари (0)