24 Ноември, 2024

Кандидат-кметът за София на "Демократична България" хвърлил 20 000 евро, за да изскача името му във Фейсбук

Кандидат-кметът за София на "Демократична България" хвърлил 20 000 евро, за да изскача името му във Фейсбук

арх. Борислав Игнатов

Според блогъра Асен Генов социалните мрежи сякаш се превръщат в компенсаторен комуникационен канал за част от участниците в местните избори

На мен ми се струва, че политиците все повече се оглеждат за своето интернет минало. Троловете бяха заменени с някои не особено етични електронни медии. И сега много трудно е да намерим снимки за Мая Манолова от протестите, които вече са прочистени. Това разкри в студиото на Нова ТВ блогърът Асен Генов.

Според него социалните мрежи сякаш се превръщат в компенсаторен комуникационен канал, особено за по-малко популярните участници в тези местни избори. 

Тези кандидати наваксват в компанията си чрез интернет. Как се влияят от това избирателите – могат да коментират социолозите. Да, всеки може да напише каквото си поиска, но е важно да видим какви са темите във Фейсбук и кои в мейнстрийм медиите. Това, което можем да видим във Фейсбук обаче е кой колко е похарчил, за да изскача името му в социалните мрежи. Може да изглежда куриозно, но най-много е похарчил кандидатът на „Демократична България“  арх.Игнатов - близо 20 000 евро. За сравнение Мая Манолова е похарчила 3300 евро,  Фандъкова – 1298 евро, а на последните места са Сидеров и Джамбазки – с 1500 евро и 100 евро, които те са вложили, за да изкачат имената им във Фейсбук, показа статистиката  Асен Генов.

Сподели:

Лъчезар Борисов: България може да привлече чужди инвеститори от автомобилния бранш

Част от партиите се страхуват да управляват, защото е необходимо да имаме максимум 3% дефицит

Ураганен вятър преобърна ТИР на подбалканския път при Сливен

Пострада голям супермаркет в града, навесът за колички е бил отнесен

Зафиров: БСП е подложена на изпитание, няма да сме изтривалка на нечистоплътни интереси

Младите хора са моралният компас