Китайският гигант в онлайн търговията Алибаба (Alibaba) съобщи днес, че е реализирал продажби в размер на 84 милиарда юана (12 милиарда долара) през първия час от кампанията си "Ден на самотните сърца", предаде Ройтерс.
Това е с 22 процента повече от продадените стоки през първия час на миналогодишната акция. Тогава продажбите за целия ден бяха в размер на 30 милиарда долара.
"Денят на самотните сърца" е кампания, сходна на "Черния петък" и "Киберпонеделника" в САЩ и е най-голямото събитие в света на онлайн продажбите. Името му идва от датата 11.11, в която четирите единици символизират хората без партньор в живота.
Замислен като протест срещу традиционните празници, концентрирани около двойките, "Денят на самотните сърца" дава възможност на потребителите да накупят подаръци за самите себе си, предлагайки им големи намаления.
От онлайн търговията спечели 12 милиарда долара
Фактор Фактор
Още от Свят
Украйна разработва няколко нови балистични ракети
Министърът на отбраната Рустем Умеров по-рано заяви, че към края на 2024 година или през 2025 година ще има информация за „мащабна ракетна програма“
През ноември Русия отбелязва рекордни загуби на жива сила и техника
Руската тактика вероятно ще продължи да води до големи загуби в бъдеще
Подробни планове на британски затвори изтекоха в "тъмната мрежа"
Има опасения, че ще бъдат използвани за контрабанда на наркотици и оръжия или за организиране на бягства