По 1 млн. лева на година от фалшиви билети за концерти и далавери на охранители губят големите родни промоутъри. Това показват сметките на водещите компании в този бизнес у нас.
“Представете си, че за един концерт с 25-30 хил. души има хиляда фалшиви билета. Един се продава средно за 100 лв. Това са точно 100 000 лева само от един-единствен концерт. От 10 по-големи концерта като загубим по 100 000 лв., ето ви милиона. Е, нека не е губене, но пропускаме да го спечелим заради някой друг, който просто ги отклонява, преди да стигнат до нас”, коментират служители на “Болкън ентъртейнмънт” пред “24 часа”.
Те разказаха, че се опитват да следят нещата, като на входовете доверени лица броят колко души влизат и след това се сравняват с бройката на продадените билети. “Разбира се, че и тук има шанс за измама, но нямаме по-добър вариант”, казват “Болкън ентъртейнмънт”.
“Толкова са парите - милион на година. Това е убийство за нас, защото сме в бизнеса от толкова години, а някакви тарикати непрекъснато печелят на наш гръб, без да си мръднат пръста дори”, твърдят и от “София мюзик ентърпрайсис”.
Още от Арт Фактор
В Италия откриха раннохристиянска базилика
Археолозите твърдят, че това откритие вероятно демонстрира по-мащабна византийска строителна програма
С академично тържество СУ „Св. Климент Охридски“ ще отбележи патронния си празник
В 11.00 часа Академичният съвет на Софийския университет начело с ректора проф. Георги Вълчев ще поднесе венец пред паметника на св. Климент Охридски
Почина бащата на българския експериментален театър Николай Георгиев
"Изследователят на непознатото, мисионерът, Човекът, Будителят в истинския смисъл на думата"