КЗК се самосезира за нелоялна конкуренция от страна на БИЛЛА при рекламирането, предлагането и продажбата на слънчогледово олио, съобщиха от комисията.
Комисията образува производство по собствена инициатива за проучване на евентуално извършено нарушение по глава седма от ЗЗК – „Забрана за нелоялна конкуренция“ от страна на „Билла България“ ЕООД след постъпили информация и доказателства от Комисия за защита на потребителите (КЗП). При извършена от КЗП проверка в търговски обект на БИЛЛА е констатирано предлагането на промоционални цени, включително и чрез рекламни брошури, на марки слънчогледово олио, за които е установено наличието на недостатъчно количества или липси в търговския обект. Това създава съмнения за недобросъвестни действия от страна на търговската верига, които могат за увредят интересите на другите конкуренти. /БГНЕС
Още от България
Лъчезар Борисов: България може да привлече чужди инвеститори от автомобилния бранш
Част от партиите се страхуват да управляват, защото е необходимо да имаме максимум 3% дефицит
Ураганен вятър преобърна ТИР на подбалканския път при Сливен
Пострада голям супермаркет в града, навесът за колички е бил отнесен
Зафиров: БСП е подложена на изпитание, няма да сме изтривалка на нечистоплътни интереси
Младите хора са моралният компас