22 Март, 2025

Мелания Тръмп искала да изпрати на децата в Африка огледала в цял ръст

Мелания Тръмп искала да изпрати на децата в Африка огледала в цял ръст

Мелания Тръмп

Бившата първа дама на САЩ Мелания Тръмп искала да изпрати огледала в цял ръст на децата, които срещнала в афрава Малави, за да могат "да се огледат и да видят, че ка красиви и силни", пише бившата и лична асистентка Стефани Гришам в мемоарната си книга, цитирана от Business Insider.

Мелания посетила Малави през октомври 2018 година и по време на посещението си в начално училище била удивена от това, че децата помолили американските си гости да ги снмита на телефоните си "за да могат да видят как изглеждат".

Веднага след завръщането си в САЩ Мелания насотяла да изпрати в училището огледала в цял ръст, като заявила, че "децата трябва да знаят как изглеждат, да видят, че са много красиви и силни".

Предложението обаче било отклонено от тогавашния шеф на на първата дама Линдси Рейнолдс.

По думите на Гришам, Рейнолдс преценила, че това ще бъде кошмарно за имиджа на Тръмп, тъй като медиите ще пишат за нея, че е "модел, изпращащ на африканските деца огледала".

Днес в САЩ излиза по книжарниците книгата на Стефани Гришам Iʼll Take Your Questions Now (Ще отговоря на въпросите ви сега), в която та описва куриозите, свързани с Мелания и "токсичната обстановка", която царяла в Белия дом.

Превод: Faktor.bg

Сподели:
Жителка на Мичиган стана милионерка не с нейния фиш

Жителка на Мичиган стана милионерка не с нейния фиш

Жена от окръг Кент влязла в магазин да купи конкретен лотариен билет, но те вече били разпродадени. Тогава тя купила друг фиш.

Автобиографичен филм донесе на Мелания Тръмп 28 млн. долара  

Автобиографичен филм донесе на Мелания Тръмп 28 млн. долара  

Продукцията за първата дама на САЩ и реализирана от видео платформата Amazon Prime Video на Джеф Безос

Роузи и Джейсън – на модния подиум за първи път след 16 години заедно

Роузи и Джейсън – на модния подиум за първи път след 16 години заедно

37-годишната британска топмоделка и 57-годишният холивудски екшън герой представиха новата колекция на луксозната марка, позирайки в изискани и стилни тоалети. Кампанията излъчва елегантност и неподправена химия между двамата, което я прави още по-въздействаща