Увеличението е със 144 лв. или 15,4%
Минималната работна заплата се увеличава от 933 лв. на 1077 лв. от януари 2025 г., реши Министерският съвет.
В момента МРЗ е 933 лв.
Увеличението е със 144 лв. или 15,4%.
Решението на правителството е в изпълнение на промените Кодекса на труда, с които беше предвидено минималната заплата да бъде 50% от средната за страната.
До 15 ноември България трябва да въведе изискванията на директивата на ЕС за адекватните минимални работни заплати в страните от общността. /БГНЕС
Още от Свят
Хаос на московските летища! Украйна започна блокиране на въздушното пространство на Русия
Според публикации в руските социални мрежи над 200 полета са били забавени, а други над 200 — отменени.
Черна гора се готви да експулсира петима руснаци, сред които основателят на руската мрежа „Рибар“
При ареста на Звинчук са открити съвременна дигитална техника, дронове, електронни устройства и телефони
Тръмп плаща свои политически реклами с парите на данъкоплатците - в нарушение на американското закондателство
Републиканците се опитват да се дистанцират от Тръмп