6 Октомври, 2026

Минималната работна заплата става 605 евро от 1 януари

Снимка: ЕПА/БГНЕС, АРХИВ

По-рано управляващите увериха, че бюджетът ще бъде внесен в НС до края на седмицата.


В проектобюджета за следващата година е разчетено от 1 януари 2026 г. минималната работна заплата за страната да е в размер на 605 евро, предаде Нова тв.

На вчерашното заседание на Националния съвет за тристранно сътрудничество представителите на КНСБ настояха социалният министър Борислав Гуцанов да оповести размера на най-ниското възнаграждение за догодина, което ще бъде заложено. Тогава той заяви, че става въпрос за вече обсъдената със синдикатите и бизнеса стойност от 1213 лева.

По-рано управляващите увериха, че бюджетът ще бъде внесен в НС до края на седмицата. | БГНЕС

Сподели:
Защо продължава войната по българските пътища ?

Защо продължава войната по българските пътища ?

Богдан Милчев постави акцент и върху броя на загиналите при катастрофи. По представените от него данни към 4 октомври жертвите на пътя са 378

От „Да, България“ подсетиха Йотова да отговори за помилвания наркотрафикант с 5 въпроса

От „Да, България“ подсетиха Йотова да отговори за помилвания наркотрафикант с 5 въпроса

Преди няколко седмици президентът даде заявка, че ще намери отговор на въпросите ”дали, как и кой си е свършил работата”, по отношение на медицинската експертиза за състоянието на помилвания Огнян Атанасов, припомниха от партията

17 страни от ЕС поискаха запазване на средствата по Кохезионната политика в бюджет 2028–2034

17 страни от ЕС поискаха запазване на средствата по Кохезионната политика в бюджет 2028–2034

България и още 16 членки на ЕС се обявиха за запазване на средствата на Кохезионната политика в новата Многогодишна финансова рамка

Коментари (1)

  • 18:24, 28 Октомври, 2025

    Правителството гази закона !!!

    Отговор