„Призовавам всички жени, които нямат къде да ядат, нямат къде да спят, нямат хавлии, нямат приятели с яхти и с рибни ресторанти, да дойдат при мен. В Слънчев бряг съм до 20 септември.“
С тези думи 63-годишният Димитър Маринов, по-известен като Митьо Пищова, рекламира неизследвана до момента стратегия за развитие на българския туризъм– ол инклузив за бедни туристки, съобщава Дарик-Бургас. Пред репортер на медията Пищова представил и слогана на кампанията си: „Идвайте! Слънчев бряг е ваш. И аз съм ваш!“
Маринов съобщи, че ще отпусне на желаещите еднократна помощ от 500 лева, които да гарантират приятният им престой в туристическия комплекс. Но подчерта, че все пак идеята е „удоволствието да е взаимно“. Митьо Пищова обяви, че е готов да посрещне нуждите и на най-напористите курортистки, тъй като след сърдечната криза, която претърпя през юни т.г. и бе приет по спешност в бургаската болница, сега е в цветущо здраве.
Още от Клюки
Шарън Стоун се окичи с 3000 червени цветя, за да получи награда в Торино
Носителката на наградата за цялостно творчество се възползва от възможността да произнесе кратка реч на сцената на фестивала
Китара на Принс беше продадена за 381 000 долара
Всички китари на Принс са уникални, но нямат еднаква стойност от гледна точка на колекционерите
Дензъл Уошингтън с трогателни признания за виното и тялото му
15 години актьорът не спирал с "дегустации" на вкусни вина и изпиването на 2 бутилки на ден