Започваме съвместна работа с Министерството на транспорта на Кралство Саудитска Арабия по подготовката на споразумения за сътрудничество в областта на въздушния и морския транспорт. Това обяви министърът на транспорта и информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски след срещата си с министъра на транспорта на Саудитска Арабия Набил бин Мохамед Ал-Амуди. Ивайло Московски е част от официалната делегация, водена от министър-председателя Бойко Борисов, в при посещението му в кралството.
Министрите Московски и Набил бин Мохамед Ал-Амуди обсъдиха проекта на спогодба във въздушния транспорт. Двамата изразиха категорична позиция, че чрез този документ отношенията между двете страни ще бъдат затвърдени. Това ще допринесе и за подобряването на въздушната свързаност между България и Саудитска Арабия, както и до увеличение на потока на пътници и товари.
Министър Ивайло Московски представи на своя колега възможностите за публично-частни партньорства в транспортната инфраструктура в България, както и концесионната програма на МТИТС. Двамата обсъдиха и въпроса за обмяна на опит и добри практики в строителството на метро. Министър Московски изрази позиция, че за България ще бъде голям икономически успех, ако успее да привлече инвеститори от Кралство Саудитска Арабия.
В рамките на официалната визита министър Московски участва в среща между Съвета на Саудитските камари с представители на българския бизнес. По време на форума бяха разгледани възможностите за активизиране на сътрудничеството между бизнес организации от двете страни в сферата на информационните технологии и съобщенията.
снимка: пресцентър на МС
Има перспективи за активизиране и на сътрудничеството в информационните технологии и съобщенията
Фактор Фактор
Още от Бизнес
Лъчезар Борисов: България може да привлече чужди инвеститори от автомобилния бранш
Част от партиите се страхуват да управляват, защото е необходимо да имаме максимум 3% дефицит
Българската банка за развитие участва в бизнес форум в Сингапур и Виетнам
Криза на държавния дълг в ЕС: България е с най-нисък, а Гърция с най-висок дълг