Първият джиесем оператор в България - "Мтел", вече са нарича А1. Промяната на името няма да доведе до административни промени за клиентите, а спортните канали на телекома вече ще се казват МАХ Sport1 и MAX Sport2.
Това обяви компанията на специално събитие днес. Новото юридическо име на телекома е "А1 България" ЕАД. Всички условия по договорите с клиентите на компанията ще останат непроменени и ще са валидни до изтичането на срока им. Няма да се променят телефонните номера и СИМ картите.
Промяната в името на бранда го прави еднакъв със собственика на компанията "А1 груп", която е част от четвъртата най-голяма телекомуникационна група в света - America Movil. Телекомът ще предлага на клиентите си собствена линия смартфони, която ще е с гаранция 36 вместо 24 месеца.
Компанията ще пусне своя стрийминг платформа за музика, която за разлика от конкурентите като "Спотифай" ще предлага българска музика от различни жанрове. Операторът утре ще представи новите планове за клиентите си, в които ще се предлагат повече минути за разговори и повече мегабайти интернет.
Разработва се и апликация за управление на електрониката вкъщи. Предвижда се и въвеждане по-разбираеми за клиентите фактури. Главният изпълнителен директор на "А1 България" Александър Димитров обяви, че занапред проблемите на клиентите ще се разрешават с едно обаждане до оператор или с едно ходене до магазин на компанията.
![Мтел вече се нарича А1](/static/downloads/uploads/Images_3/M/mtel.jpg)
Промяната на името няма да доведе до административни промени за клиентите
Фактор Фактор
Още от Бизнес
Отвъд Биткойн: Блокчейн – технологията, за която не знаехте, че ви е нужна, много повече от криптовалути
УНСС обяви започването на първата магистърска програма по криптоикономика от 2025 г. и автентичността на дипломите там също ще бъдат гарантирани чрез блокчейн технологии
Руската централна банка предупреждава за стремглава инфлация
Сега се очаква цените да се повишат със 7-8% през 2025 г., което коригира по-ранната прогноза за 2025 г., която беше между 4,5 и 5%
КЗК започна мащабно проучване на цените на храните в магазините
Във фокуса на наблюдението на Комисията за защита на конкуренцията са основни хранителни стоки, като яйца, мляко и млечни продукти, месо, брашно, хляб, олио и др.