Европейската верига за търговия на дребно PEPCO (“Пепко“) отваря първите си магазини в България на 1 ноември, като в първите 6 месеца ще започнат работа 11 магазина. До края на 2021 г. броят им трябва да стигне 60.
"Пепко" оперира в повечето страни от Централна и Източна Европа и предлага текстил и стоки за бита. Разполага с над 1500 магазина в Естония, Латвия, Литва, Полша, Словакия, Словения, Румъния, Унгария, Хърватска и Чехия. Търговската марка е лансирана през 2004 г., като от тогава интересът на потребителите към нея непрекъснато расте, което й дава възможност да разшири пазарното си присъствие в Централна и Източна Европа
На първо време в България магазини ще се отворят в София, Пловдив, Бургас и Стара Загора, като целта е да се покрият градовете с население над 10 хиляди жители.
Предвижданията са до 2021 г. веригата да има над 500 наети служители.
Магазините PEPCO предлагат детски, мъжки и дамски облекла, бельо, аксесоари, играчки, декорация за дома, домашен текстил и др. Около 60 процента от асортимента на PEPCO са облекла (вкл. обувки и бельо), а 40 процента са стоки за бита.
Очаква се веригата PEPCO (“Пепко“) да открие 11 магазина в страната, като 60% от асортимента са облекла
Фактор Фактор
Още от Бизнес
Лъчезар Борисов: България може да привлече чужди инвеститори от автомобилния бранш
Част от партиите се страхуват да управляват, защото е необходимо да имаме максимум 3% дефицит
Българската банка за развитие участва в бизнес форум в Сингапур и Виетнам
Криза на държавния дълг в ЕС: България е с най-нисък, а Гърция с най-висок дълг