20 Декември, 2025

Атлантици: След забраната на Луков марш започнете с декомунизацията – закъснява 30 г.

Атлантици: След забраната на Луков марш започнете с декомунизацията – закъснява 30 г.

Атлантическия съвет на България разпространи своя Позиция за спрения Луков марш, но и срещу т.нар. „анти-Луков марш“, проведен в събота от леви нацисти призоваващи към насилие. Ето пълния текст на позицията:

НЕ  НА ДВОЙНИТЕ СТАНДАРТИ!
КОМУНИСТИЧЕСКИЯТ РЕЖИМ Е ПРЕСТЪПЕН СЪЩО КАКТО НАЦИОНАЛСОЦИАЛИЗМА И ФАШИЗМА 

През последните дни станахме свидетели на публичното заклеймяване на „Луков марш“, не само от представители на „Шалом“ и различни леви и либерални организации и партии, но и от представители на официалните български  институции. Председателят  на Парламента, министърът и заместник-министърът на външните работи, кметът и заместник-кметът на Столична Община също осъдиха намеренията за провеждане на „Луков марш“ и одобриха забраната му. 
От  години се знае, че сред някои от организаторите на „Луков марш“ стоят хора свързани с Руската федерация и нейните тайни служби . Известно е,  че Кремъл създава, подкрепя и спонсорира както  крайно леви, така и крайно десни движения и партии, водейки коварна хибридна война против Европейската цивилизация. Целта е създаване на крайно разделение и противопоставяне на гражданите в европейските страни. Спонсорирането на крайно–десни партии и движения от по същество неофашисткия режим на Путин от друга страна представя на днешната Руска федерация фалшивия ореол на „спасителка“ на Европа от фашизма.  
В отровената от идеологически манипулации обществена среда е невъзможен обективен прочит на истинската роля на ген. Луков, за който историческите факти ясно показват, че може да е бил всякакъв, но не и бил нито антисемит, нито фашист, нито нацист, нито дори германофил. Злоупотребата с неговото име от страна на някои спонсорирани от Русия антисемити, нацисти и фашисти не го прави нито антисемит, нито фашист, нито нацист. 
Затова заклеймяването на организаторите на Луков марш от страна на официалните институции би следвало да бъде съпроводено и със заклеймяване на организаторите на т.нар. „анти-Луков марш“. 
Защото той се организира от най-ретроградните и реваншистки сили от бившата комунистическа партия и престъпната Държавна сигурност. Те  използваха момента,  за да представят своите терористични  действия, като „антифашистки“  и да потърсят обществено оправдание за престъпленията си преди и след 9.09.1944 г., когато избиват целия български възрожденски елит от над 30 000  души и пращат по лагери и затвори над 300 000 българи, заклеймени като „фашисти“, „чужди агенти“, „кулаци“, „врагове на народа“ и т.н.
Затова на 22 февруари 2020 г.  проведения в София „анти-Луков марш“  се превърна в парад за възхвала на комунистите-терористи. Маршируващите леви екстремисти с маски на лицата, с портрети на убийците над главите, с „поздрави“ от комунистическата терористка Виолета на практика ни казваха: „ние пак сме тук“, „ който не е с нас, е против нас“, а следователно „щом не сте с нас, значи сте фашисти“!
За съжаление тази нагла  провокация  не  срещна абсолютно никаква реакция от страна на държавните институции. Нямаше никакво осъждане. Пълно мълчание. Сякаш в България не съществува приет от Народното събрание действащ Закон за обявяване на комунистическия режим за престъпен.
Днес виждаме ново възраждане на най-реакционните и ретроградните комунистически сили, маскирани като „прогресивни“ и „антифашистки“  на връх  Бузлуджа, край яз. „Копринка“, пред паметниците на окупационната съветска армия и пред стотиците паметни знаци на комунистически терористи из цялата страна. На своите демонстрации те все така продължават да развяват червените знамена с комунистически символи и да носят портретите на Сталин и Георги Димитров, както и на главатаря и вдъхновителя на новите фашисти - Путин. Под тези символи 45 години комунистите тероризираха българските граждани и превърнаха страната ни в тоталитарен затвор.
Престъпленията на фашизма, нацизма и комунизма трябва да бъдат еднакво третирани и осъждани. В България до 9.09.1944 г.  не е имало тоталитаризъм - нито фашистки, нито нацистки. За разлика от комунистическия режим, наложен на България след 9.09.1944 г. от съветските окупатори, който е най-съвършената и престъпна форма на тоталитаризъм.
Нацистки и фашистки методи на управление използват само българските комунисти. Палачите от  „Гестапо“ са много изостанали в терористичните си практики от палачите на КГБ и българската Държавна сигурност. Българските „Освиенцим“ и „Бухендвалд“  са комунистическите концлагери „Белене“, „Куциян“, „Богданов дол“, „Ножарево“, „Ловеч“ и много други след 9.09.1944 г.
В Германия след войната бе проведена денацификация и затова и до днес там се смята за углавно престъпление възхвалата на националсоциализма и фашизма. Това е престъпление и в цяла Европа. За съжаление в България не бе извършена декомунизация след 1989 г.  Затова с нарастваща тревога ежедневно наблюдаваме възхода на реваншистките и мракобесни комунистически сили.
В тази връзка настояваме за бързи и решителни действия от страна на държавните институции в Република България.
Призоваваме Министерският съвет да внесе в Народното събрание предложение, а Народното събрание  на Република България да приеме Закон за изменение и допълнение на приетия на 26.04.2000 г. Закон за обявяване на комунистическия режим за престъпен. В предложените  текстовете за изменение и допълнение да бъде записано, че :
1. В България се забранява в публичното пространство използването на  всички известни символи на комунизма, СССР, включително червени петолъчки, сърпове с чукове, също както са забранени нацистките и фашистките символи и знаци.
2. Премахват се всички паметници на съветската окупационна армия и всички паметни знаци на комунисти участвали в терористични действия на територията на Република България. 
3. Премахват се наименованията на всички населени места, улици и площади носещи имената на български комунисти и съветски окупатори. 
4. Забраняват се шествия, митинги, поклонения и други публични събития възхваляващи комунизма, годишнини от събития свързани с БКП или комунисти – терористи и убийци.
5. Да се даде едногодишен срок за изпълнение на разпоредбите на Закона.
6. За неизпълнение на разпоредбите на закона да се търси не само административна, но и наказателна отговорност.
7. В преходните и заключителни разпоредби освен промени в други закони, свързани с допълнението към Закона за обявяване на комунистическия режим за престъпен да се включи допълнение и на Наказателния закон, като се приравнят наказанията отнасящи се до проповядване на фашистка и нацистка идеология с тази на комунистическа идеология, като изрично текстово се допълни това навсякъде в законите.

Надяваме се, че с приемането на допълнения към Закона за обявяване на комунистическия режим за престъпен ще бъде започнат на практика процеса на декомунизация на България, закъсняващ вече 30 години.
По-добре късно, отколкото никога. Защото ако е никога, то тогава  никога в България няма да има нито справедливост, нито покой за мъртвите, нито мир и национално помирение между живите.
Атлантически съвет на България

Сподели:

Коментари (0)

Руското посолство: Двама руснаци са арестувани на летище София

Руското посолство: Двама руснаци са арестувани на летище София

Към момента няма официална информация относно основанията, на които САЩ са поискали екстрадицията на двамата руски граждани.

Протест пред bTV подкрепи журналистите Мария Цънцарова и Златомир Йочев

Протест пред bTV подкрепи журналистите Мария Цънцарова и Златомир Йочев

„bTV води диалог с Мария Цънцарова и обсъжда възможности за развитие на програмното съдържание с нейно активно участие през новата година", съобщават от телевизията със странното уточнение, че това е стандартна практика.

Олеся Илашчук: Оценката на ситуацията, свързана със задържането на моя син, трябва да се базира на официални данни

Олеся Илашчук: Оценката на ситуацията, свързана със задържането на моя син, трябва да се базира на официални данни

Тя уточни, че синът ѝ е пълнолетен, напълно дееспособен гражданин на Украйна и спрямо него се прилагат всички процесуални действия, предвидени от законодателството на Украйна и Европейския съюз.