Националната агенция по приходите (НАП) стартира информационна кампания „Къде е Бончето?“, за да насърчи гражданите да изискват касови бележки при всяка покупка на стока и услуга.
Чрез „Фейсбук“ страницата https://www.facebook.com/kasovbon обществеността ще бъде информирана за ползите от изискването и съхранението на касовите бележки. В кампанията ще участват и много популярни личности, които ще споделят мотивите си защо винаги изискват фискални бонове и какви ползи им носи това.
Над 2.5 млрд. касови бележки са отчетени в НАП през последната една година, а 150 хил. граждани ползват мобилното приложение на НАП, с което могат да сканират QR кода на всеки фискален бон и да проверят дали е истински. В последните години НАП отчита трайно увеличение на доброволното спазване на данъчно-осигурителните изисквания, като приходите от данъци и осигуровки за 2020 г. достигнаха 25 млрд. лв. – с над 700 млн. лв. повече от планираното, съобщава БГНЕС.
Още от България
Геновева Петрова: НС прилича на хазартна зала, пълна със зависими хора
Правят се опити чрез Конституционния съд и юридически хватки да се оправдаят политическото поведение и липсата на кураж политиците да изразяват ясна позиция
Осми опит депутатите да изберат председател на НС
И вчера народните избраници не намериха воля, за да развържат гордиевия възел в парламента
Даниел Лорер: Гласувах против управленско мнозинство с българския образ на путинизма
Създаването на каквато и да е форма на взаимодействие с Възраждане, е пътят към края на нашата демокрация