"Подбивна машина тази нощ около 22:00 часа излиза на междугарието Телиш - Горни Дъбник. Спира на мястото, от където трябва да започне да работи и от вътрешната страна към път №2 слиза техническия ръководител, след него и главният инженер на жп секцията. Но в този момент по съседния път №2 преминава бърз влак със скорост около 110 км/ч. Помита техническия ръководител, убива. В следствие на удара локомотивния машинист предприема бързо спиране. Влакът спира на около 700-800 метра от мястото на удара. Вторият човек е леко завъртян от въздушната струя, повлечен, но е жив, адекватен с охлузвания и натъртвания и е на лечение в болницата в Плевен", съобщи инж. Бойчо Скробански от Националния борд за разследване на произшествия във въздушния, водния и жп транспорт. I БГНЕС
"Подбивна машина тази нощ около 22:00 часа излиза на междугарието Телиш - Горни Дъбник. Спира на мястото, от където трябва да започне да работи и от вътрешната страна към път №2 слиза техническия ръководител, след него и главният инженер на жп секцията. Но в този момент по съседния път №2 преминава бърз влак със скорост около 110 км/ч. Помита техническия ръководител, убива. В следствие на удара локомотивния машинист предприема бързо спиране. Влакът спира на около 700-800 метра от мястото на удара. Вторият човек е леко завъртян от въздушната струя, повлечен, но е жив, адекватен с охлузвания и натъртвания и е на лечение в болницата в Плевен", съобщи инж. Бойчо Скробански от Националния борд за разследване на произшествия във въздушния, водния и жп транспорт. I БГНЕС
Още от България
Лъчезар Борисов: България може да привлече чужди инвеститори от автомобилния бранш
Част от партиите се страхуват да управляват, защото е необходимо да имаме максимум 3% дефицит
Ураганен вятър преобърна ТИР на подбалканския път при Сливен
Пострада голям супермаркет в града, навесът за колички е бил отнесен
Зафиров: БСП е подложена на изпитание, няма да сме изтривалка на нечистоплътни интереси
Младите хора са моралният компас