Адв. Петър Славов
Колко ли от парите на софиянци за подготовка за екостикери е похарчило досегашното управление на общината?
Защото освен, че този рекет ежегодно пряко удря по джоба всеки собственик на автомобил, мотоциклет, та даже и на ремарке или електромобил (т.е. неотделящи изгорели газове?!!), всички трябва да платим през данъците си за ‘четци’ на екостикерите, инфраструктура, софтуер и какво ли още не?!
А нещата с контрола на замърсяващите МПС, ако депутатството ни не беше проспало последните 2 години, можеха да се решат по следния простичък начин:
- свързване на базите данни на МТС, МРРБ и МВР за фабрична еко-категория на МПС, тяхната регистрация в КАТ и резултат от ГТП;
- използване на съществуващата инфраструктура на Столична община от камери по кръстовищата, която да идентифицира по регистрационните номер на МПС дали е под Евро IV;
- автоматично налагане на санкции за нарушителите в дните на високо замърсяване в града с електронен фиш - както това се случва при навлизане в BUS-лентите и сега!
Все хубави въпроси, които един независим общински съветник може да отправи към бъдещия кмет (ако сега кметицата не ми отговори!).
Авторът
Още от България
МВнР: Отказите за издаване на визи за САЩ са намалели наполовина
„През последните месеци бяха положени значителни усилия в изпълнение на критериите за включване на България в Програмата за безвизово пътуване на САЩ."
Борислав Сарафов разпореди да се изискат незабавни действия във връзка със зачестилите случаи на насилие и хулиганство
В седемдневен срок магистратите, които наблюдават такива преписки и дела, трябва да изготвят доклади за хода на проверките и разследванията, които да представят на своите административни ръководители.
Директорът на "Галъп" Първан Симеонов напуска агенцията
"Решението е автономно мое"