6 Декември, 2025

200 руски военни са поразени с НIMARS докато били на плаж

200 руски военни са поразени с НIMARS докато били на плаж

През юни руски войници били поразени с HIMARS, след като два часа са стояли строени и неподвижни, докато слушали речите на командирите си

Украински медии съобщиха, че с ракета HIMARS ВСУ са нанесли удар по пет руски подразделения, събрани на плажа, в резултат на което са загинали 200 души и е унищожена техника.

Руските военни нарушили едно от ключовите правила във воденето на война: да не се събират на големи открити пространства.

Ударът е бил нанесен по остров Джарилгач, 50 километрова пясъчна ивица в Черно море, в окупираната от Русия Херсонска област.

По данни на Института за изучаване на войната Москва е изградила там полигони за възстановяване и обучение на военните си, пише businessinsider.com.

Островът е разположен на по-малко от 100 километра от най-близката фронтова линия.

Украйна вече няколко месеца използва ракетни установки HIMARS за унищожаване на цели, намиращи се далеч зад фронтовата линия.

Подобна атака се е случила и през месец юни, като руските войници са били поразени с HIMARS, след като два часа са стояли строени и неподвижни, докато слушали речите на командирите си.

Превод: Faktor.bg

Сподели:

Коментари (0)

ЕС променя подхода си към изграждането на енергийната мрежа на общността

ЕС променя подхода си към изграждането на енергийната мрежа на общността

До края на 2025 г. Европейската комисия ще представи своя план за подобряване на съвместимостта на енергийните мрежи на страните от Европейския съюз.

За Турция разоръжаването на "Хамас" не е основен приоритет

За Турция разоръжаването на "Хамас" не е основен приоритет

По-рано терористичната организация "Хамас" заяви, че няма да се разоръжи, макар че това е едно от условията на примирието.

Мъск поиска ликвидацията на ЕС

Мъск поиска ликвидацията на ЕС

Неговата платформа Х беше глобена от ЕК, тъй като нарушава закона за цифровите услуги на Европейския съюз (DSA) в области, свързани с осигуряването на прозрачност на рекламите и достъпа на изследователите до отворени данни и информация.