6 Декември, 2025

Австрия удължава карантината до 18 януари

Австрия удължава карантината до 18 януари

Австрия ще обяви трета карантина заради коронавируса след Коледа, която ще продължи до 18 януари, предаде Ройтерс, като се позова на няколко австрийски медии.

Карантината ще продължи по-дълго за тези, които не се тестват за коронавирус, докато хората, чийто резултат е отрицателен, ще могат да излязат от нея.

Междувременно канцлерът Себастиан Курц съобщи, че ваксинирането на населението в страната ще започне на 27 декември. 
"Колкото по-скоро започнем да ваксинираме в Европейския съюз, толкова по-добре. Защото всеки ден борба срещу пандемията означава в Европа хиляди мъртви и безброй хора, които се страхуват за работните си места". Това написа Курц в Туитър като първа реакция на казаното по-рано от председателя на Европейската комисия Урсула фон дер Лайен. По думите ѝ, ваксинирането срещу Covid-19 в Европейския съюз ще започне в периода 27-29 декември.
Въпреки обявения старт на 27 декември по-голямата част от австрийските провинции очакват началото на ваксинацията в средата на януари. 
Вероятно първите 10 хиляди дози ваксина ще бъдат доставени във Виена и в Долна Австрия, след което по определена схема доставките ще бъдат разпределени и в останалите провинции, отбелязва БТА.
Сподели:

Коментари (0)

ЕС променя подхода си към изграждането на енергийната мрежа на общността

ЕС променя подхода си към изграждането на енергийната мрежа на общността

До края на 2025 г. Европейската комисия ще представи своя план за подобряване на съвместимостта на енергийните мрежи на страните от Европейския съюз.

За Турция разоръжаването на "Хамас" не е основен приоритет

За Турция разоръжаването на "Хамас" не е основен приоритет

По-рано терористичната организация "Хамас" заяви, че няма да се разоръжи, макар че това е едно от условията на примирието.

Мъск поиска ликвидацията на ЕС

Мъск поиска ликвидацията на ЕС

Неговата платформа Х беше глобена от ЕК, тъй като нарушава закона за цифровите услуги на Европейския съюз (DSA) в области, свързани с осигуряването на прозрачност на рекламите и достъпа на изследователите до отворени данни и информация.