Facebook и Google удължиха забраната за публикуване на политическа реклама, въведена преди изборите в САЩ, съобщава Reuters.
Facebook изпрати писма до рекламодателите, с които ги предупреждава, че забраната се удължава един месец.
Google също удължава забраната, но не съобщава срока.
Припомняме, че още в началото на септември Facebook предупреди, че седмица преди изборите на 3 ноември ще престане да приема нова политическа реклама, Google - че няма да показва политическа реклама след затварянето на изборните секции на 3 ноември.
"Макар че многобройни източници вече обявиха победител в президeнтските избори, ние все още смятаме, че е важно да предотвратяваме злоупотреба с нашата платформа", се казва в съобщението.
Превод: Faktor.bg
Още от Свят
Путин лъже и маже: Няма причина за паника относно спада на руската рубла
На 27 ноември Руската централна банка определи официалния си обменен курс на валутата на 108 спрямо щатския долар. Това е с около 10% по-малко, отколкото преди седмица.
Двама от задържаните в Лондон българи се признаха за руски шпиони, трима отричат
„Между 2020 г. и 2023 г. тези обвиняеми, заедно с редица други лица, са шпионирали в полза на Русия“
ЕК предупреди България и още 23 страни, че не са транспонирали директива за киберсигурност
Сащо и за директивата за устойчивост на критичните обекти