Фейсбук заяви, че ще даде предимство на съобщаване на достоверни новини като част от усилието да отклони вниманието от спам, примамки за кликвания и фалшиви статии.
Водещата световна социална мрежа заяви също, че ще омаловажи новинарските текстове, под които липсва име на втора, което може да бъде проверено, или такива от издатели, които не споделят ясна информация за своя персонал.
„Установихме, че издателите, които не включват такава информация, често не будят доверие у читателите и произвеждат съдържание с цел публикуване на линкове за връзка или реклами. Всичко това потребителите ни казват, че не искат да виждат във Фейсбук“, каза вицепрезидентът на Фейсбук за глобални новинарски партньорства и продуктов мениджър Джон Левин в публикация в блога. /АФП
Още от Свят
Украйна разработва няколко нови балистични ракети
Министърът на отбраната Рустем Умеров по-рано заяви, че към края на 2024 година или през 2025 година ще има информация за „мащабна ракетна програма“
През ноември Русия отбелязва рекордни загуби на жива сила и техника
Руската тактика вероятно ще продължи да води до големи загуби в бъдеще
Подробни планове на британски затвори изтекоха в "тъмната мрежа"
Има опасения, че ще бъдат използвани за контрабанда на наркотици и оръжия или за организиране на бягства