6 Декември, 2025

Шефове на технологични компании обсъдиха бъдещето на изкуствения интелект

Шефове на технологични компании обсъдиха бъдещето на изкуствения интелект

Разговори за бъдещето на изкуствения интелект се проведоха вчера в американския Конгрес, по инициатива на сенатор Чък Шумър. Те бяха при закрити врата, а целта им е да помогнат за разработването на закони за по-добър контрол на изкуствения интелект.

Сред участниците бяха ръководителите на най-големите технологични компании като основателят на Space X Илон Мъск бяха създателят на Facebook Марк Зукърбърг, основателят на Microsoft Бил Гейтс и създателят на Chat GPT Сам Олтман. Мнозина се безпокоят, че бързият технологичен напредък ще доведе до загуба на работни места, онлайн дезинформация и други вредни последици.

„Съществува силен консенсус в полза на регулирането на изкуствения интелект.“ - това коментира Илон Мъск след срещата.

"Мисля, че това беше много цивилизована дискусия между някои от най-силните хора в света. Сенатор Шумър направи голяма услуга на човечеството, с подкрепата на останалата част от Сената, и мисля, че от това ще излезе нещо добро. Смятам, че тази среща може да остане в историята като много важна за бъдещето на цивилизацията", добави милиардерът Илон Мъск.

Сподели:

Коментари (0)

ЕС променя подхода си към изграждането на енергийната мрежа на общността

ЕС променя подхода си към изграждането на енергийната мрежа на общността

До края на 2025 г. Европейската комисия ще представи своя план за подобряване на съвместимостта на енергийните мрежи на страните от Европейския съюз.

За Турция разоръжаването на "Хамас" не е основен приоритет

За Турция разоръжаването на "Хамас" не е основен приоритет

По-рано терористичната организация "Хамас" заяви, че няма да се разоръжи, макар че това е едно от условията на примирието.

Мъск поиска ликвидацията на ЕС

Мъск поиска ликвидацията на ЕС

Неговата платформа Х беше глобена от ЕК, тъй като нарушава закона за цифровите услуги на Европейския съюз (DSA) в области, свързани с осигуряването на прозрачност на рекламите и достъпа на изследователите до отворени данни и информация.